Balandžio 30, 2018
Britanijos prekybos tinklas „Sainsbury“ derasi dėl susijungimo su konkurentu „Asda“

Didžiosios Britanijos prekybos tinklas „Sainsbury“ savaitgalį pranešė pradėjęs derybas dėl susijungimo su konkurentu „Asda“.

Jeigu sandoris bus įgyvendintas, bus sukurta mažmeninės prekybos milžinė, kuri valdys maždaug 30 proc. Didžiosios Britanijos rinkos.

„Sainsbury“ patvirtina, jog su „Walmart“ yra pradėjusi diskusijas dėl „Sainsbury“ ir „Asda“ verslo sujungimo ir šiose diskusijose jau padaryta didelė pažanga“, – pranešė „Sainsbury“.

Šiuo metu tarp didžiausių Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklų pirmauja „Tesco“, užimantis 27,6 proc. rinkos dalį. Antroje vietoje yra „Sainsbury“ su 15,8 proc. rinkos, o trečioje – „Asda“ tinklas, kurio dalis rinkoje siekia 15,6 proc., rodo „Kantar Worldpanel“ duomenys.

Susijungusioji įmonė turėtų 2,8 tūkst. parduotuvių.

Žiniasklaidoje skelbiama, kad sandorio vertė sieks 10 mlrd. svarų (11,4 mlrd. eurų).

Ekonominių tyrimų ir konsultacijų įmonės „Retail Economics“ ekspertas Richardas Limas (Ričardas Limas) BBC pareiškė, kad šis susijungimas „iš esmės pakeistų padėtį Jungtinės Karalystės prekybos maisto produktais rinkoje“.

„Susijungusiosios įmonės aplenktų „Tesco“, – pažymėjo jis.

Mažmeninės prekybos rinką Didžiojoje Britanijoje pastaraisiais mėnesiais slėgė virtinė įvairių nepalankių veiksnių, įskaitant vartotojų išlaidų mažėjimą, lėtesnį ekonomikos augimą ir nepalankius orus.

Spaudimą tradiciniams mažmenininkams, tokiems kaip „Sainsbury“ ir „Asda“, taip pat daro interneto mažmenininkų ir mažų kainų parduotuvių tinklų, kaip antai „Aldi“ ir „Lidl“, plėtra.

„Sainsbury“ ir „Asda“ sandoriui reikės Didžiosios Britanijos konkurencijos ir rinkų priežiūros tarnybos (CMA) leidimo.

BNS inf.

Raktažodžiai: Verslas LondoneVerslas Anglijoje

Straipsnio komentarai

Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta

Panašūs straipsniai