Rugsėjo 7, 2017
Prancūzų mados gigantai nebedirbs su itin liesais modeliais

Virtinė prancūzų mados namų, nuo „Christian Dior“ iki „Saint Laurent“, trečiadienį pažadėjo reklamoms ir madų šou nebekviesti itin liesų modelių.

Toks žingsnis buvo žengtas mados industrijai sulaukus kritikos, kad ji skatina anoreksiją.

Prancūzų holdingo kompanijos LVMH ir „Kering“, kurioms priklauso dešimtys garsiausių prekės ženklų, paskelbė chartiją dėl „modelių gerovės užtikrinimo“, pagal kurią suaugusiesiems skirtai reklamai ar renginiams taip pat nebus samdomos jaunesnės nei 16 metų mergaitės.

Gegužės mėnesį Prancūzija priėmė įstatymą, pagal kurį modeliai turi pateikti gydytojo pažymą, liudijančią jų gerą sveikatą. Taip bandoma spręsti mados industrijos propaguojamo liesumo ir nepasiekiamų grožio idealų problemą.

Minėtos dvi prancūzų kompanijos paskelbė, kad nori eiti dar toliau ir kvies tik tas moteris, kurių drabužių dydis pagal prancūzišką sistemą yra 34 ar didesnis, ir tik tuos vyrus, kurių drabužių dydis yra 44 ar didesnis.

„Pagarba visų moterų orumui visuomet buvo ir mano asmeninis įsipareigojimas, ir „Kering“, kaip grupės, prioritetas“, – sakoma kompanijos valdybos pirmininko, milijardieriaus Francois-Henri Pinault (Fransua-Anri Pino) pareiškime.

„Tikimės įkvėpti visą industriją pasekti šiuo pavyzdžiu, taip realiai pakeičiant mados modelių darbo sąlygas visoje industrijoje“, – pridūrė jis.

BNS inf.

Raktažodžiai:

Straipsnio komentarai

Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta

Panašūs straipsniai