Balandžio 30, 2010
Kodėl ašaroja visa Britanija?
LONDONIETĖ, 3
© John Lewis

Sunku neišspausti ašaros žiūrint šį video klipą. O dar pagalvojus, kad sekmadienį – Mamos diena. Man nuriedėjo net kelios.  
 
Kompanijos 'John Lewis' naują TV reklamos video klipą kūrusi grupė palietė jautriausias žmogaus vietas: kartais juk pamirštame kokios trumpos tos brangiausios gyvenimo akimirkos. 
 
Šiandien vartydama britų spaudą supratau, kad net ir šaltu arogantiškumu garsėjanti tauta neabejinga ašarojimams. 91 sekundės ilgumo, £6 milijonus kainavusį video YouTube per pirmą savaitę jau spėjo pažiūrėti daugiau nei 100,000. 
 
Idėja paprasta – moters gyvenimo etapai nuo gimimo iki senatvės. Sentimentalu, bet genialu. Klipe vaizduojamas kūdikis, mergaitė, jos gimtadienis, nevykęs pirmas bučinys universiteto koridoriuje, vestuvės, nėštumas, vaikai, senatvė... 
 
Video lyginamas su Pixar animacinės istorijos 'Up' gyvenimo ciklu multiko pradžioje (jei kas dar nematėte tikrai rekomenduočiau pažiūrėti – ir graudi, ir linksma istorija). 
 
Muzika taip pat parinkta puikiai. 'Always A Woman' atlieka Fyfe Dangerfield iš grupės 'Guillemots' ir jau gegužės 3 dieną planuojamą išleisti singlą, kuriam prognozuojamos top'ų viršūnės.  

Raktažodžiai: Mamos dienaašarosgyvenimas

Straipsnio komentarai

Tokių komentarų nerasta
Tokių komentarų nerasta

Panašūs straipsniai