Lapkričio 20, 2011
Cezario pjūvį NHS galės pasirinkti visos būsimos mamos
LONDONIETĖ, 57
© abarefoot/Flickr
Anglijoje daug diskusijų sukėlė šį mėnesį pasirodysiančios naujos NHS (Nacionalinės sveikatos tarnybos) gairės, pagal kurias kiekviena būsima mama turės teisę pasirinkti Cezario pjūvį, net jei tam nėra medicininio poreikio. Jei anksčiau NHS Cezario pjūvį atlikdavo tik esant būtinybei, tai dabar šią operaciją galės rinktis ir moterys, kurios pajėgios gimdyti natūraliai.  
 
Naująsias gaires šį mėnesį ruošiasi paskelbti NICE (National Institute for Health and Clinical Excellence) institutas. Pagal jas, moterys, kurios prašys NHS atlikti Cezario pjūvį bus skatinamos aptarti savo sprendimą su gydytoju ir akušeriu. Jei, viską aptarus, gimdyvė vis dar norės Cezario pjūvio, operacija bus atliekama.
Konsultantas, akušeris, daktaras Bryan Beattie, kuris padėjo parengti naująsias NHS gaires gimdyvėms, įsitikinęs, kad tai didžiulis žingsnis į priekį. „Prieš dešimt ar 15 metų turėtume daugiau argumentų, kodėl negalime atlikti Cezario pjūvio. Tačiau ši operacija dabar daug saugesnė. Būsima mama turi teisę pasirinkti, nuspręsti, kaip jai geriau gimdyti“, - teigia jis. 
 
Kaip pranešama, akušeriai, kurie yra prieš Cezario pjūvį be medicininės priežasties, galės atsisakyti atlikti operaciją. Tuomet gimdanti moteris bus nukreipta pas gydytojus, nesipriešinančius nenatūraliam gimdymui. 
 
Naujos NHS gairės sukėlė diskusijų ne tik dėl medicininės pusės, bet ir ekonominės. Teigiama, kad Cezario pjūvis kainuoja apie £ 800 daugiau nei natūralus gimdymas. Sveikatos ekonomistai apskaičiavo, kad sumažinus Cezario pjūvio naudojimą be medicininės priežasties NHS per metus sutaupytų £5.6 milijonus.
Šiam naujam žingsniui priešinasi daugelis akušerių ir natūralaus gimdymo šalininkų. Tačiau sprendimą ypač palaiko grupės, remiančios moteris, patyrusiais gimdymo traumas. 
 
Medikės, akušerijos specialistės Rytės Liaukevičienės komentaras: 
 
„Cezario pjūvis nuo seno yra taikomas, jei yra trukdžių natūraliam gimdymui. Dažnai Cezario pjūvis pasirenkamas ir tada, kai natūraliai gimdyti galima, bet pavojinga (t.y. netaisyklinga vaisiaus padėtis, gresiantis gimdos plyšimas, didelis vaisius ar panašiai). Tai yra sunki operacija, kurios metu prapjaunami pilvo raumenys, pilvaplėvė ir gimda.  

Būsima mama, pasirinkusi Cezario pjūvį rizikuoja šiomis pasekmėmis: infekcija, ūmia alergine reakcija vaistams, kurių metu sutrinka kvėpavimas ir širdies veikla, galimu audiniu nejautrumu tam tikrą laiką, galimu kraujavimu tiek iš gimdos, tiek ir pilvo ertmės, kuomet laiku nesuteikus pagalbos moteris gali net ir numirti. 

Rizika vaikui: dėl narkozės gali sutrikti naujagimio kvėpavimas, operacijos metu galima sužaloti naujagimį instrumentais, traukiant naujagimį iš gimdos galima traumuoti jo stuburą. Reikia nepamiršti, jog moteris operacijos metu netenka kraujo, todėl galimas silpnumas, mažakraujystė. Pjūvis sukelia didelį diskomfortą, dažnai jaučiamas skausmas, atsiranda ir sunkumų su vaikelio maitinimu, nes po Cezario pjūvio organizmas sunkiau prisitaiko prie pasikeitusios hormoninės veiklos. Bet kokia chirurginė intervencija yra pavojinga, o kam tai daryti be reikalo? 

Natūraliai gimdė ir gimdo milijardai moterų, tačiau tik nedaugelis susiduria su komplikacijomis. Moterys gimdžiusios natūraliai lengviau ir greičiau atsigauna, naujagimio maitinimas yra lengvesnis, jos rečiau susiduria su sunkiu pogimdyminiu laikotarpiu. Po natūralaus gimdymo moters figūra atsistato greičiau, nes gimda be pjūvio susitraukinėja greičiau. Naujagimis natūraliai ateidamas į pasaulį susiduria su mažesniu stresu - slenkant gimdymo takais jis paruošiamas pirmam įkvėpimui, slėgio kaitai. 

Daugelyje pasaulio šalių, norinčioms Cezario pjūvio be priežasties, teikiama privaloma psichologo konsultacija. Pagrindinis veiksnys, kodėl moterys tai renkasi - skausmo baimė. Tačiau jos dažniausiai nesusimasto, jog po operacijos taip pat laukia labai stiprus skausmas, leidžiami nuskausminamieji vaistai. Su baimėmis reikia susidraugauti - vertėtų pasakyti apie tai savo gydytojui, aptarti galimus gimdymo nuskausminimo būdus, susipažinti su gimdymo palatos aplinka. 

Nereikia priešintis gamtai - moteris sutverta gimdyti. Kiekvienas kūdikis ateina tą dieną, kada jis nori, net tikima, jog su savimi atsineša ir likimą. Tad kam jį keisti? Yra pasaulyje dalykų, kurių mums nereikėtų spręsti... Vienas iš jų - pirmas įkvėpimas“.

Raktažodžiai: GimdymasCezario pjūvisNHSMamyčiu klubas

Straipsnio komentarai

  • "as taipat tik uz naturalu gimdyma!tai nuostabu kai pati pagimdai ir manau tokia jau musu dalia atkentet tuos skausmus,kad ir kaip ten bebutu.Jei jau taip byjot gimdimo tai kam tada pastojot? Nesamone didziausia..."Grizk i akmens amziu gal jau. O tu, kai tau danti skauda, pagalvoji, kam valgei saldainius?Moralizuotoja
    57. lope // Kovo 6, 2014 // 09:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Sveiki, pagimdziau du vaikus pati trecia dare cezario pjuvi. Nesuprantu kodel taip gal aplinka kita klimatas kitoks gyvenu anglijoje. Ir biski baisoka dabar jeigu noreciau dar vieno vaikelio kaip butu ar vel pjautu ar galeciau pati gimdyti. Ka galite patarti merginos? Aciu
    56. Rubi // Sausio 31, 2014 // 10:48
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Cezaris ar naturalus gimdymas, cia manau kaip jau kiekvienai iseina. As savo pirmaji gimdziau 24val, su 5 laselinem skatinamuju, kurie veike tik kaip dar siaubingesnio skausmo sukelejai. Pasigimdziau su penkta pamaina, vaikas gime su infekcija, 40 temperatura, vien del to,kad vaikas visas 24 val isbuvo be vandenu, gavo streso tiek jis, tiek as. Plysau, nors vaikas nebuvo labai didelis, normalus 3190g. Atsidarymo nebuvo, draske mane ten tos akuseres, o cezario nedare, nes nebuvo laisvos vietos. Po gimdymo nutirpo koja visiskai, negalejau vaikscioti 2 dienas, daktarai nesuprato kas buvo. Skausmus jutau didelius ir po gimdymo, buvo sunku atsigaut. Draugei gimdymo metu, daktarai sulauze vaiko kojyte. Bet juk jus tik uz naturalu gimdyma... MOTERYS, NESIKANKINKIT!!! VYRAI AUKSO MEDALIU NENUPIRKS IR NEPAGERBS UZ KANKINIMASI. Su antru vaikuciu dariausi cezario pjuvi, maitinu jau astuntas menuo, su pirmu maitinau tik 3. Atsigavau greitai, skaudejo tik pilva ilga laika, bet istveriau lengviau, negu po naturalaus gimdymo, neplysau. Svarbiausia NESIKANKINAU. Infekciju negavau. Vaikutis sveikas. Depresijos nebuvo. Taip kad jums moterys rinktis. Tik nesikankinkit prasau.
    55. Laura S // Gruodžio 16, 2012 // 16:29
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as uz cezario pjuvi,man nepatiko shitos akuseres tekstas,moteri gamta paskire gimdyti' o mes ka akmens amziuij gyvenam kad krumuose vaikus gimdyt ir savo makstis pjaut,atbulai cezario pjuvis yra neskausminga procedura.pliusai tie kad maksties nereikia kirpti,seksualinis gyvenimas su vyru liks tobulas lyg nieko niekur,nemazai vyru skundziasi jog makstis yra praplatejusi ir jiems nepatinka myletis tenka ripazinti tik moteris nusisneka jog jiems tai yra pakenciama,vyrai is prigimties sexo nori labiau uz mus,ir jiems kibirai nepatinka,dar pliusai kad nereikia vaiksciuot i uzsiemimus ir specalius pratimus kur sutraukiami maksties sieneles raumenys,kam to reikia? kam kesti saremius kelias valandas,kam kesti gimdyma,juk niekas nesake jog jis isvis nepavojingas,paprasciausiai anksciau to nebuvo,ir visi gimde naturaliai,bet dabar ne sovietu laikai ir noreciau ta pridurti SIAI AKUSEREI UZ KOMENTARA jog ji sovietu nuskriausta mergaite,tokias akuseres pakest negaliu,as uz cezarip pjuvi,nes siuo metu liaukiuosi ir pasirinkau tik cezario pjuvi,nes as nenoriu po gimdymo kentet skausmus,kurie yra tipo gamtiski,tai tas pats jeigu sakytume "anksciau per menesines tekdavo kentet skausmus o dabar yra nuskausminamieji" taigi nesakys gines jog kentekit ir dabar gerkit citrinu sultys ir praeis nenaudodit always o tik vatas kaip ir sovietu laikais,KVAILA TFU TFU tokias daktareles labai greitai nuzemina nepatenkintu klienciu gimdyviu sarasiukas,siais laikais yra medicina o tai reiskia jog ji pazengusi,ir nereikia cia kasiot naturalus gimdymas ,norit gimdykit,tada galit ir tamponu nenaudot,nes jei nenaturalus,cia gamtos desnis kad tarp koju kraujas sruventu,tai ponios nenusisnekekit,jeigu jums patinka komplikacijos tai prasom,bet yra moteru kurioms patinka greitas ir neskausmingas gimdimas, pastovus geras sexas ir svarbiausia be komplikaciju. Ir nesmerkit tu kurios uz jus pasirenka lengvesni kelia,tai yra shuda ant kelio praeina o ne atsistoja"
    54. dowile // Liepos 12, 2012 // 11:41
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Na, naturalistes lai gimdo naturaliai, o mamos, kurios paniskai bijo lai pacios pasirenka. Nereikia nieko smerkti. Joks cia ispuikimas bijoti gimdymo skausmo. Uz pasirinkima aciu feministems!:)))
    53. viki // Balandžio 18, 2012 // 11:48
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Beje,kaip tik nesenai skaiciau didziuli straipsini, kad mokslininkai nustate, kad vaikelis patiria daug daugiau skausmo ir streso gimdamas naturaliai. Ne tik mamai skauda visa ta laika, vaikelis taip pat patiria dideli skausma lysdamas per siaura kanala. Taip kad gime cezario budu vaikai nepatiria skausmo, o streso gauna nepalyginamai maziau, pasidomekite mama daugiau apie tai.
    52. Egle // Gruodžio 1, 2011 // 09:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • beje myletis galejau jau ir po savaites...:-)
    51. Kristina // Lapkričio 30, 2011 // 14:50
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Man begalo patiko Jurgos(45) pasisakymas! Respect!:) skaitant komentarus tiesiog negalejau nesijuokti, rimtai toks jausmas, kad jus vis dar akmens amziuj gyvenat:D gimdziau Cezariu, nes naturaliai vaikutis nenorejo ateiti, na bet ir aciu dievui, prasikankinau apie 30val. vien su saremiais, neisivaizduoju saves kankinantis dar ilgiau, nors aisku as mazai buciau ka ir jautusi, nes rinkausi epidurini. As tik uz kuo maziau skausmo! Kodel mes turim kenteti, o tai, kad mes isnesiojam vaikeli 9is menesius jau nera lengva kai pagalvoji. Vaikas bet kokiu atveju patiria stresa, islys jis per ten ar bus istrauktas i dienos sviesa operacijos metu, verks jis bet kokiu atveju ir bus tau ant krutines padetas:) o pjuvis uzgijo per menesi laiko, vaikeli galejau nesiot jau po poros dienu, dziaugiuosi, kad antra karta gimdant galesiu jau pasirinkti ir tai bus Cezaris. Nenoriu pacio graziausio momento, kaip vaikelio gimimas sugadinti klaikiais prisiminimais, drauge gimde naturaliai, klausiau koks jausmas-"lyg mirtum". Nea, aciu... Sekmes "medaliu kolekcionierems"! Ir beje, pasirinkimas yra kiekvienos moters ir neteisiu nei vienos, nes bet kokiu atveju mama atiduoda visa savo meile vaikui, neziurint i tai kokiu budu ji gimdo. Tai patvirtina ir pasirinkimas sukurti vaikeli...
    50. Kristina // Lapkričio 30, 2011 // 14:35
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • cezaris reikalingas tik kritiniu atveju. Esu studijavusi naturalu gimdyma, daug bendravusi su namie gimdziusiomis mamomis, pribuvejomis.<br />Pagalvokit ne tik apie save:) Tai didziule trauma kudikiui, nes jis gimsta staiga, nepasiruoses i baisia sviesa ir salti, pas mamule buvo geriau:))) Gime cezariu vaikai visa gyvenima elgiasi gal ekstremaliai, <br />iesko astriu pojuciu, eina lyg asmenimis.<br />Kai gimdysit uzmirskit save, jus sutikote duoti nauja gyvybe, sutikote ja isnesioti, leiskit jai gimti. Taip mastant ir komplikaciju bus maziau.<br />Grazios laimingos motinystes:)
    49. mama // Lapkričio 29, 2011 // 23:48
    6
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sakai moterys sutvertos pagimdyti naturaliai, t.y. "atkesti" gimdymo skausmus? turi buti pasirinkimo laisve, naturalumas ar too posh to push cia neo prie ko. jei jau esat uz naturaluma ir "kaip gamta sutvere", tai gal tada eat ir pries dirbtini apvaisinima (IVF)? juk irgi taip gamta sutvere. t.y. butent tai moteriai netureti vaiku. jei atsakymas, kad neesate pries tada esat paprasciausios hipokrites.
    48. Agne to Ieva Ievukas // Lapkričio 28, 2011 // 15:51
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Miek buna moteru ir isproteja per gimdyma.Tai ka cia kalbat kad turim ta skausma kest,CIA yra kekvienos moters reikalas rinktis.Reikia tik dziaugtis kad gali rinktis.miek moteru seniau yra mirusiu per gimdymus:( 21 amzius vis del to.
    47. Nora // Lapkričio 28, 2011 // 04:55
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Aisku malonu kaip pati pagimdai,gali didziuotis savimi:)Bet Mano gimdymas uztruko pusantros Paros,vandenys senai nutekeje.galvojau isprotesiu,tada padare cezario pjuvi.Po tu skausmu ir praejo NORAD gimdyti,sunui 8metai,bet vis nesiryztu.Gerai toms kurios kaip kaciukus gimdo:)reiketu dabar gimdyt,tai turbut cezari rinkciasi.
    46. Ieva // Lapkričio 28, 2011 // 04:45
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • "mes tam ir sutvertos ,kad gimdydamos kestume tuos skausmus.."- nu ir sekmes! O kada nors pagalvojok, kiek tie "posh" cezariai isgelbejo gyvybiu, vaikuciu ir net paciu gimdytoju?? Dah!!! Naturaliai gimdant, naturaliai daugiau ir mirsta kudikiu! tai FAKTAS!Paskaicius komentarus tikrai atrodo kad puse is jusu dziunglese gyvena ir laukia medalio uz naturalu gimdyma. Pati gimdziau ir PATIKEKIT skaudejo netik "kai gimdziau", skaudejo dar gera pora menesiu.Cezaris gal net greiciau sugyja. Bet ne tai svarbiausia. Svarbiausia saugumas ir maziau streso tiek mamai tiek vaikuciui. Taip kad nera cia jokio "too POSH to push", yra tik pasirinkimas i saugesni gimdyma ( btw pasirinkimas nera blogai).....neaa, nu kaip man gaila tu Gerdu ir Dzestinu....peace! :-)
    45. Jurga // Lapkričio 27, 2011 // 23:19
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • turejau planuota cezari pries 2 metus, del med priezasciu. Esu labai patenkinta, leliuka jau nesiojau po 2 dienu, skausmas buvo, bet tikrai nemanau, kad didesnis nei plysus ir susiuvus tarpviete. Nesuprantu kodel tiek daug priestaraujanciu uz galimybe gauti planuota cezari! Nemaisykite planuoto cezario ir skubos tvarka daromo cezario, tai du skirtingi dalykai! O zinot, kodel tiek daug cezariu skubos tvarka ir komplikaciju, todel kad cia nieks nesigilina, nera pakankamai daug demesio moters sveikatai ir visoms liepia gimdyt pacioms, nesvarbu, ar vaikas 5kg ir moteris prasikankins velniai zino kiek laiko ir po to gal suskubs daryt cezari. Taip kad labai gerai, kad yra galimybe gauti planuota cezari, jei tai saugiau. o svarbiausia kad vaikas ir mama butu sveiki.
    44. egle // Lapkričio 23, 2011 // 20:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ikelta i faceboka paskaiciau, nustebau, kaip kitos smerkiat cezari, lyg tokios butumet neapsisvietusios.istiesu pati turejau cezari pries 4 menesius, istiesu gimdant jauciat tik tada skausma, bet kaip jum prapjaus pilva 18 cm ir kaip pirma menesi negalesit net susijuokti, net atsikoseti, kaip skauda pjautus pilvo raumensi tai pajusit, kitas dalykas as pati pasirinkau ir buvo daktaro rekomendacija cezaris, ir antra jai vaikiuka kada lauksiuosi tik per cezari atkleiaus i si pasauli, nes del mano pacios sveikatos ir del pacios pasirinkimo, bet pagal komentatrus pasiulyciau apsibendrauti kas turejo cezari, nes koks skausmas, kaip negali laikyti vaikiuko menesi laiko, nes skauda ir pagal svori negalima.kas nusisnekejot, kad greiciau svori numeta, is kur jus traukiat tokias nesamones, matau , kad jum istiesu kaikuriom reikia pasieskoti net google info.nes pagal komentarus esam kaip pirmos klases mokines.likau be zodziu pagal jusu komentarus
    43. indre // Lapkričio 22, 2011 // 14:25
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As uz naturaliu gymdyma. Dvi mergaites pagimdziau pati be jokiu nuskaisminamu tik su dujomis:DD, ir likau su ta pacia nuomone... labai patiko ankstesnis pasisakymas: TO POSH TO PUSH.....
    42. Julia // Lapkričio 22, 2011 // 11:43
    3
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Gaila kad ten nepamineta jog tai tik gaires (guidelines) ir kiekviena ligonine dar turi savo protokolus, kurie tai pat itakoja medicinine praktika. Taip pat nepamineta, kad moteris norinti pasirinkti mineta operacija tures pirma konsultuotis su gydytojais. Taigi nebus taip paprasta gauti Cezario pjuvi kaip kad yra manoma ;)
    41. Saule // Lapkričio 20, 2011 // 20:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • dabar toks jausmas paskaicius priestaraujanciu komentarus kad pasirinkimo laisve yra labai blogai... kazkada ir pries nuskausminamuosius visi labai priesinosi o dabar yra pasirinkimo laisve visos dziaugiasi. Kaip gimdysit cia jau jusu pasirinkimas, ne visos vienodos esam. taip kad as uz :)
    40. SSss // Lapkričio 20, 2011 // 20:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As irgi uz pasirinkimo laisve. Ypac tas liecia UK...<br />Sakot kad tik uz naturalu gimdyma? O kiek tam vargsui lialiukui reikia iskesti kad praeiti siaurais mamos kanalais... JUk maziuku galvytes turi susispausti... Kazkada teko skaityti straipsni, kur buvo rasoma, kad vaikas kencia milzinskus gimdymo skausmus ir labai blogai reaguoja i mamos skausma. Juk vaikiukas jau mus myli be proto dar pilvukyje ir jaucia visas musu emocijas. Skauda mums, skauda ir vaikiukui.<br />Mokslininkai jau seniai irode, kad vaikai, kurie neturejo gimdymo traumu (ilgas gimdymas, ilgas stumimas, reples, pompos ir tt...) turi mazesniu psichologiniu problemu...<br />As irgi uz pasirinkimo laisve, nors abu vaikus gimdziau naturaliai, be jokiu epiduru ir tt... Taciau mes visos esame skirtingos. Nei viena mama nesirinks Cezario vien del to, kad rinktis... Mes zinom savo kuna, jauciam savo galimybes, taip kad as tik sveikinu sita zingsni! :)
    39. Jovita Š // Lapkričio 20, 2011 // 20:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As pirma turejau cezari.greit pagijau,ir vaika ant ranku laikiau.dabar jau antras nestumas-ir Nøriu cezario.ir nematau cia jokio apsileidimo.o vaikas bet kaip gimes,jei jis laukiamas-yra mylimas ir dievinamas.
    38. saule // Lapkričio 20, 2011 // 20:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sveikos esamos ir busimos mamytes!!pries 2 men pagimdziau nuostabia dukryte,gimdziau St.Marry,s ligonineje,Paddingtone..visada buvau uz naturalu gimdyma,ir jo labai laukiau,kaip pamisus laukiau,kada ateis tas momentas,kai stumsiu ir isgirsiu pirmaji verksma!!!deja,teko daryti cezari,po 18val kankinimosi su skatinamaisiais ir epidura....:((tai galiu pasakyt tiek-ne velnio nieko gero tas cezaris,dar ziurint kaip ir epidura padaro,man dare 1val laiko,nes mazi tarpai tarp slanksteliu,po cezario pilvo apatineje dalyje susidare didziule hematoma,iseiti i lauka be kitu pagalbos su vezimeliu,jokiu sansu pirma menesi,o pilnas sugijimas,PILNAS SUGIJIMAS trunka iki 6 menesiu,tai nemanau,kad cia tas cezaris jau toks nekaltas...ir manau,kad gydytojai mato,koks gimdymas butu tinkamas busimai maytei,jei pvz vaikas labai didelis,tai kas gi leis gimdyt ir kankintis,o visa kita galima istverti......tikrai galima...jei kita gimdyma leis gimdyti naturaliai-gimdysiu tik naturaliai...:)<br />2 hours ago · Like · 1
    37. Renata // Lapkričio 20, 2011 // 20:19
    2
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Ir siaip mano pazystama 4 vaikus turi,visi buvo pasirinkti cezariai...vaikai tikrai nemazi,angles jau senai darosi juos pasirinktinai.<br />p.s.nueikit pas gydytoja ir paklauskit kodel po 4 cezariu moteris gali buti issterilizuota,o po 4 gimdymu ne...
    36. Ieva M // Lapkričio 20, 2011 // 20:19
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as taipat tik uz naturalu gimdyma!tai nuostabu kai pati pagimdai ir manau tokia jau musu dalia atkentet tuos skausmus,kad ir kaip ten bebutu.Jei jau taip byjot gimdimo tai kam tada pastojot? Nesamone didziausia be jokios rimtos priezastes darytis cezari.
    35. Dzestina // Lapkričio 20, 2011 // 20:18
    7
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • labai norejau cezario, bet daktarai sake jei nebus butinybes turesiu gimdyti pati (londone). Aciu daktarams kad leido patirti pati nuostabiausia jausma pasaulyje - gimdyti naturaliai!!! cia aisku kiekvienos moters pasirinkimas, taciau daugiau pasiskaiciusi suzinojau jog cezaris nera pati geriausia iseitis tiek motinai, o tuo labiau kudikiui!
    34. Jolanta // Lapkričio 20, 2011 // 20:18
    2
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • NATURALUS!!!KOKIA MOTINA NEGALI ATKENTETI DEL VAIKO GIMDYMO!CEZARIS YRA NESWEIKA NEI MOTINAI NEI KUDYKIUI!ISLEPINTOS TOS,KURIOS RENKASI CEZARI TIK DELTO KAD NESKAUDETU,TAI KVAILA!!! MANO GYVENIMO PATI MALONIAUSIA AKIMIRKA YRA KAI AS JI PATI GIMDZIAU,KAI GALEJAU PALIESTI JO GALVYTE ,IR PO TO PADETI JI ANT SAVO KRUTINES :)TIK NATURALIAI:)
    33. Gerda // Lapkričio 20, 2011 // 20:18
    4
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Deimante-pati sakei kekvienas skausma pernesa savaip,tu nusikeiki,o pvz as esu lb nekantri,ne tik apie gimdymo skausmus sneku,bet apie visus skausmus:)tiek apie melyne ant kojos:)tad tavo toks pasakymas kad geriau cezari daro negu rekia kaip skerdziamos,nu atsiprasau!!!!tikrai netikiu kad gulejai ir nusikeikei kai saremiai uzejo:D visi zinom ta skausma (kas gimde naturaliai),ir tikrai netylejom,as asmeniskai kiek pamenu rekiau:)bet skausmas pamirstamas,vos pamacius angeliuka...siaip gimdyt norejau naturaliai,issikanlinus36val cezaris padarytas vis tik buvo,ir tikrai nesijauciau pilnaverte tokia,nes nepajutau vaiko pirmo verkimo:(((nou bet gal kada ir naturaliai iseis dar tureti:)o del cezario as irgi uz pasirinkimo laisve,nemazai mamyciu yra tureje pirma lb sunku gimdyma,todrl antro biji,bet vaikelio nori,tai kodel gi ne....:)va kokia mano nuomone ir pastebejimas apie Deimantes komentara:)
    32. Kristina T // Lapkričio 20, 2011 // 20:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Niekad nesirinkciau cezario savo noru... Maciau kaip sunku moteriskem po jo, vaiko normaliai nesiot negali, is lovos nepasikelia (aisku,ne visom taip)... ir siaip man net silpna pasidaro vien nuo minties apie bent kokia operacija :) As jau kaip nors pati...
    31. Audra Roz // Lapkričio 20, 2011 // 20:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ieva vaikas mano stebuklo deka, dydelis berniukas jau :D
    30. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • O daktarai kita kart belaukdami kol mama " isstenes " vaikeli., pridaro klaidu ... Kiek gimsta pridususiu ar gauna visokias traumas begimstant .., as uz cezari ;-)
    29. Kristina Z // Lapkričio 20, 2011 // 20:16
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Lietuvoj senai tai galima pasirinkti , mano drauge gimde pries 7 metus ir pasirinko cezari
    28. Kristina Z // Lapkričio 20, 2011 // 20:16
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • pritariu, man labai panasiai buvo su abiem gimdymais! Smagu prisiminti kai suneliai gime, bet niekada gyvenime nebegimdyciau......
    27. simoa tracey // Lapkričio 20, 2011 // 20:15
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • visko buna,bet daugiau buna teigiamu gimdymu nei neigiamu ,taip kad jei is 20 moteru vienai taip atsitiko gal nepraekim deti naturalaus gimdymo i suns dienas ..kad cia mazdaug visoms taip ! RAsa uzjauciu tave,suprantu gal ir as bijociau jei man taip butu atsitike,bet kai jaunutes niekad negimdziusios iskart katergorisjai pasako kad cezaris geriau tai kazinau
    26. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:15
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ir kai vaika isnese visa melyna, nebekvepuojanti, o pati kalbi jau su antru pasauliu, gal geriau as cezari rinkciaus
    25. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:14
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • gerai kai reikejo kazkam pakentet tik keleta valandu, as asmeniskai kentejau 3 paras gimdyma... gal cia man toks baisus prisiminimas likes iki siol
    24. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:14
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Oooo,man lb aktuali tema,22 sav kaip nescia ir vis klausinejau ar galima rinktis,tikrai lb dziaugiuosi kad yra pasirinkimo laisve,kiekvienai paciai spresti ko ji nori,kaip jai gimdyti.As darysiu cezari,ne tik del to kad pati noriu bet ir sveikata neleidzia paciai gimdyti.
    23. Liudmila // Lapkričio 20, 2011 // 20:14
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • gimdziau du kartus, pagimdziau naturaliai, bet su labai didelem komplikacijom ir kankynem.... Abu sunus buvo priduse, o pati patyriau isterija kad neisgyvens, siuo metu jau menuo kaip ligoninej su kudikiu, patyriau pogimdivyne depresija.... Dar teks ilgokai pabuti.... Bet jei buciau galejus rinktis, buciau rinkus cezari. bet jei gimdymai butu buve be komplikaciju tai dziugu naturaliai gimdyti !!
    22. simoa tracey // Lapkričio 20, 2011 // 20:13
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sutinku yra tokiu situaciju kai reikia cezario pjuvio,o ypac uk daktarai megejai laukti iki galo...pavyzdiui kai mano sese 3 paras gimde ,tai kam sitaip kankinti geriau jau cezario pjuvi atlikti ,tuo labiau kai vandenys buvo nubege ilga laika..tai cia 2 nepalyginami dalykai kur reikalinga tikrai,o kur seip sugalvojau ir vsio darykit
    21. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:13
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • O as nelabai suprantu kam puostis randais kai gali kelias valandas pakentet? kazkaip visi bando isvengt opaeraciju bet vat uz sita tai jau pasisako...man nesuprantama...
    20. IngaNera // Lapkričio 20, 2011 // 20:12
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as gimdziau be nuskausminimu,viskas vyko naturaliai.ir tikrai nekuteno,galvojau plysiu is to skausmo.Bet viskas uzsimirso,tai laikinas dalykas .o jei kada dar noresiu vaikelio tai viskas taip pat bus naturalu.Cezario pjuvis reikalui nesant tai tik ponu ismyslas :D
    19. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:12
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o siaip mokslininku irodyta,kad mamai ir vaikui naturalus gimdymas geriau,o ne cezaris(juk tai opercija).
    18. deimante // Lapkričio 20, 2011 // 20:11
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • na nezinau as manau,kad tai nesamone. juk tokia didele tikimybe infekcijos po to...pagimdziau 4 naturaliai nu ir ka nieko tikrai taip blogai nebuvo,kad bijot to skausmo.... dar norejau pasakyt,kad ne tie skausmai gimdymo turi atnest laime,o tas ka po to laikai rankose.
    17. JGK // Lapkričio 20, 2011 // 20:11
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • na as uz naturalu gimdyma, bet ir uz sveiku protu priimta sprendima gimdyvei pasirinkti kokiu budu vaikas gims. Mano sunus prabuvo be vandenu 50 val ir jei buciau turejus galimybe rinktis gimdyt paciai ar cezariu tai turbut vaikas butu gimes po 24 val nubegus vandenims. Pagaliau pasirinkimo laisve, jei tureciau antra irgi nore
    16. JurgitaM // Lapkričio 20, 2011 // 20:11
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as du pagimdziau naturaliai ir epiduriniu nereikejo,manau viskas priklauso nuo kaip nusiteiksi,ir kaip moteris skausma iskencia,as geriau kai skauda nusikeiksiu,o kitos rekia kai skerdziamos,tai tik tegu ir darosi cezarius kitu gimdanciu negasdintu ir nenervuotu su savo zviegimais.
    15. Deimante // Lapkričio 20, 2011 // 20:10
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Vaida teisingai sakai ..Jei bijai tai kam isvis gimdai..anksciau nebuvo ir nereikejo tokiu nesamoniu ,o db jau beto istvert neina..Man tai simpatijos nekelia tokios kur viska nori greitai ,kad butu vos ne ant lekstutes padeta..naturalus gimdymas daug geriau ir mums pacioms ,ir vaikams ..Pasiskaitykit gal kokios komplikacijos gali but vaikeliui po cezario,o poto klauskit kodel butinai reikia kenteti..As savo vaiku nerizikuociau tikrai
    14. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:10
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Su antru vaiku turejau cezari,jai tai butu priklause nuo manes ir nebutu tempe gydytojai iki paskutines minutes tikrai buciau is kart pasirinkusi cezari,nes pati jauciau kad nieko gero nebus,tik be reikelo iskankino 36 valandas... zinoma jai viskas be komplikaciju tai tik naturaliai,bet pasirinkimo laisve turi buti...:)
    13. Zivile B // Lapkričio 20, 2011 // 20:09
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as manau jei moterys yra ir bus protingos, jos tikrai nesirinks cezario pjuvio reikalui nesant ir nerizikuos sitaip......
    12. vaida // Lapkričio 20, 2011 // 20:09
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • isiskaityk ka parasiau gal ...As sakau kad nei viena dar is skausmo nenumire ,o ne nuo komplikaciju !
    11. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:08
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ieva va butent jei zinotum kiek mire moteru gimdydamos ir ne tik moterys bet ir vaikai :) aisku kievienam savo, kieviena renkasi kas jai geriau :)
    10. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:07
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • mes tam ir sutvertos ,kad gimdydamos kestume tuos skausmus..ir kazkodel nei viena dar is skausmo nenumire.Sutinku kad cezaris reikalingas toms mamytems kurios turi bedu su sveikata,bet jei taip is lempos prades visos cezarius darytis tai nesamone kazkokia .tas vaiko laukimas ,gimkj
    9. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:07
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As uz pasirinkimo laisve...Po pirmo gimdymo tikrai nepasakysiu,kad man labai dideli dziaugsma atnese tie skausmai..baisu net prisiminti..brr...
    8. Inesa // Lapkričio 20, 2011 // 20:07
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Aš irgi manau, kad geriausias gimdymas - natūralus. Visą gyvenimą gimdė moterys natūraliai tai kodėl dabar turėtų būti kitaip? Aišku gerai, kad leidžia rinktis, nes kiekvienai mamai geriau žinoti, kas jai geriau ir priimtiniau, bet aš be būtinybės cezario tikrai nedaryčiau. Ištvėriau pirmą gimdyma ir nekantrauju kada vėl galėsu pajusti tuos skausmus, nes jie atneša didelį džiaugsmelį į mūsų namus :)
    7. Dovile // Lapkričio 20, 2011 // 20:06
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o as esu uz tai, kam kankintis, jei gali nesikankinti :) medaliu niekas nedalina didvyres irgi niekas nelaiko, nesamone tokius skausmus kenteti
    6. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:06
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • OJEJ :{{ TIKRAI NEPRITARIU,istveriau pirma istverciau ir kitus
    5. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:05
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • butent Anglijoj tai manau labai geras sprendimas
    4. SL // Lapkričio 20, 2011 // 20:05
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nieko nera geriau ir naudingiau motinai uz gimdyma paciai naturaliu budu. tikriausiai tas sprendimas priimtas kad ligonines susirinktu kuo daugiau pinigeliu is valstybes, nes uz cezario pjuvio operacija yra mokama daugiau nei uz paprasta gimdymo priemima
    3. Kristina R. // Lapkričio 20, 2011 // 20:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • to posh to push...va ka manau :)
    2. ieva // Lapkričio 20, 2011 // 20:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as uz naturalu gimdyma,o planuotas cezaris(pageidavus data) manau ne kas kita kaip pacios mamytes apsileidimas.
    1. erika // Lapkričio 20, 2011 // 17:34
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as uz naturalu gimdyma,o planuotas cezaris(pageidavus data) manau ne kas kita kaip pacios mamytes apsileidimas.
    1. erika // Lapkričio 20, 2011 // 17:34
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • to posh to push...va ka manau :)
    2. ieva // Lapkričio 20, 2011 // 20:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • nieko nera geriau ir naudingiau motinai uz gimdyma paciai naturaliu budu. tikriausiai tas sprendimas priimtas kad ligonines susirinktu kuo daugiau pinigeliu is valstybes, nes uz cezario pjuvio operacija yra mokama daugiau nei uz paprasta gimdymo priemima
    3. Kristina R. // Lapkričio 20, 2011 // 20:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • butent Anglijoj tai manau labai geras sprendimas
    4. SL // Lapkričio 20, 2011 // 20:05
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • OJEJ :{{ TIKRAI NEPRITARIU,istveriau pirma istverciau ir kitus
    5. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:05
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o as esu uz tai, kam kankintis, jei gali nesikankinti :) medaliu niekas nedalina didvyres irgi niekas nelaiko, nesamone tokius skausmus kenteti
    6. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:06
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Aš irgi manau, kad geriausias gimdymas - natūralus. Visą gyvenimą gimdė moterys natūraliai tai kodėl dabar turėtų būti kitaip? Aišku gerai, kad leidžia rinktis, nes kiekvienai mamai geriau žinoti, kas jai geriau ir priimtiniau, bet aš be būtinybės cezario tikrai nedaryčiau. Ištvėriau pirmą gimdyma ir nekantrauju kada vėl galėsu pajusti tuos skausmus, nes jie atneša didelį džiaugsmelį į mūsų namus :)
    7. Dovile // Lapkričio 20, 2011 // 20:06
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As uz pasirinkimo laisve...Po pirmo gimdymo tikrai nepasakysiu,kad man labai dideli dziaugsma atnese tie skausmai..baisu net prisiminti..brr...
    8. Inesa // Lapkričio 20, 2011 // 20:07
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • mes tam ir sutvertos ,kad gimdydamos kestume tuos skausmus..ir kazkodel nei viena dar is skausmo nenumire.Sutinku kad cezaris reikalingas toms mamytems kurios turi bedu su sveikata,bet jei taip is lempos prades visos cezarius darytis tai nesamone kazkokia .tas vaiko laukimas ,gimkj
    9. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:07
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ieva va butent jei zinotum kiek mire moteru gimdydamos ir ne tik moterys bet ir vaikai :) aisku kievienam savo, kieviena renkasi kas jai geriau :)
    10. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:07
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • isiskaityk ka parasiau gal ...As sakau kad nei viena dar is skausmo nenumire ,o ne nuo komplikaciju !
    11. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:08
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as manau jei moterys yra ir bus protingos, jos tikrai nesirinks cezario pjuvio reikalui nesant ir nerizikuos sitaip......
    12. vaida // Lapkričio 20, 2011 // 20:09
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Su antru vaiku turejau cezari,jai tai butu priklause nuo manes ir nebutu tempe gydytojai iki paskutines minutes tikrai buciau is kart pasirinkusi cezari,nes pati jauciau kad nieko gero nebus,tik be reikelo iskankino 36 valandas... zinoma jai viskas be komplikaciju tai tik naturaliai,bet pasirinkimo laisve turi buti...:)
    13. Zivile B // Lapkričio 20, 2011 // 20:09
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Vaida teisingai sakai ..Jei bijai tai kam isvis gimdai..anksciau nebuvo ir nereikejo tokiu nesamoniu ,o db jau beto istvert neina..Man tai simpatijos nekelia tokios kur viska nori greitai ,kad butu vos ne ant lekstutes padeta..naturalus gimdymas daug geriau ir mums pacioms ,ir vaikams ..Pasiskaitykit gal kokios komplikacijos gali but vaikeliui po cezario,o poto klauskit kodel butinai reikia kenteti..As savo vaiku nerizikuociau tikrai
    14. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:10
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as du pagimdziau naturaliai ir epiduriniu nereikejo,manau viskas priklauso nuo kaip nusiteiksi,ir kaip moteris skausma iskencia,as geriau kai skauda nusikeiksiu,o kitos rekia kai skerdziamos,tai tik tegu ir darosi cezarius kitu gimdanciu negasdintu ir nenervuotu su savo zviegimais.
    15. Deimante // Lapkričio 20, 2011 // 20:10
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • na as uz naturalu gimdyma, bet ir uz sveiku protu priimta sprendima gimdyvei pasirinkti kokiu budu vaikas gims. Mano sunus prabuvo be vandenu 50 val ir jei buciau turejus galimybe rinktis gimdyt paciai ar cezariu tai turbut vaikas butu gimes po 24 val nubegus vandenims. Pagaliau pasirinkimo laisve, jei tureciau antra irgi nore
    16. JurgitaM // Lapkričio 20, 2011 // 20:11
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • na nezinau as manau,kad tai nesamone. juk tokia didele tikimybe infekcijos po to...pagimdziau 4 naturaliai nu ir ka nieko tikrai taip blogai nebuvo,kad bijot to skausmo.... dar norejau pasakyt,kad ne tie skausmai gimdymo turi atnest laime,o tas ka po to laikai rankose.
    17. JGK // Lapkričio 20, 2011 // 20:11
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o siaip mokslininku irodyta,kad mamai ir vaikui naturalus gimdymas geriau,o ne cezaris(juk tai opercija).
    18. deimante // Lapkričio 20, 2011 // 20:11
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as gimdziau be nuskausminimu,viskas vyko naturaliai.ir tikrai nekuteno,galvojau plysiu is to skausmo.Bet viskas uzsimirso,tai laikinas dalykas .o jei kada dar noresiu vaikelio tai viskas taip pat bus naturalu.Cezario pjuvis reikalui nesant tai tik ponu ismyslas :D
    19. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:12
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • O as nelabai suprantu kam puostis randais kai gali kelias valandas pakentet? kazkaip visi bando isvengt opaeraciju bet vat uz sita tai jau pasisako...man nesuprantama...
    20. IngaNera // Lapkričio 20, 2011 // 20:12
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sutinku yra tokiu situaciju kai reikia cezario pjuvio,o ypac uk daktarai megejai laukti iki galo...pavyzdiui kai mano sese 3 paras gimde ,tai kam sitaip kankinti geriau jau cezario pjuvi atlikti ,tuo labiau kai vandenys buvo nubege ilga laika..tai cia 2 nepalyginami dalykai kur reikalinga tikrai,o kur seip sugalvojau ir vsio darykit
    21. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:13
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • gimdziau du kartus, pagimdziau naturaliai, bet su labai didelem komplikacijom ir kankynem.... Abu sunus buvo priduse, o pati patyriau isterija kad neisgyvens, siuo metu jau menuo kaip ligoninej su kudikiu, patyriau pogimdivyne depresija.... Dar teks ilgokai pabuti.... Bet jei buciau galejus rinktis, buciau rinkus cezari. bet jei gimdymai butu buve be komplikaciju tai dziugu naturaliai gimdyti !!
    22. simoa tracey // Lapkričio 20, 2011 // 20:13
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Oooo,man lb aktuali tema,22 sav kaip nescia ir vis klausinejau ar galima rinktis,tikrai lb dziaugiuosi kad yra pasirinkimo laisve,kiekvienai paciai spresti ko ji nori,kaip jai gimdyti.As darysiu cezari,ne tik del to kad pati noriu bet ir sveikata neleidzia paciai gimdyti.
    23. Liudmila // Lapkričio 20, 2011 // 20:14
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • gerai kai reikejo kazkam pakentet tik keleta valandu, as asmeniskai kentejau 3 paras gimdyma... gal cia man toks baisus prisiminimas likes iki siol
    24. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:14
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ir kai vaika isnese visa melyna, nebekvepuojanti, o pati kalbi jau su antru pasauliu, gal geriau as cezari rinkciaus
    25. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:14
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • visko buna,bet daugiau buna teigiamu gimdymu nei neigiamu ,taip kad jei is 20 moteru vienai taip atsitiko gal nepraekim deti naturalaus gimdymo i suns dienas ..kad cia mazdaug visoms taip ! RAsa uzjauciu tave,suprantu gal ir as bijociau jei man taip butu atsitike,bet kai jaunutes niekad negimdziusios iskart katergorisjai pasako kad cezaris geriau tai kazinau
    26. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:15
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • pritariu, man labai panasiai buvo su abiem gimdymais! Smagu prisiminti kai suneliai gime, bet niekada gyvenime nebegimdyciau......
    27. simoa tracey // Lapkričio 20, 2011 // 20:15
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Lietuvoj senai tai galima pasirinkti , mano drauge gimde pries 7 metus ir pasirinko cezari
    28. Kristina Z // Lapkričio 20, 2011 // 20:16
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • O daktarai kita kart belaukdami kol mama " isstenes " vaikeli., pridaro klaidu ... Kiek gimsta pridususiu ar gauna visokias traumas begimstant .., as uz cezari ;-)
    29. Kristina Z // Lapkričio 20, 2011 // 20:16
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ieva vaikas mano stebuklo deka, dydelis berniukas jau :D
    30. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Niekad nesirinkciau cezario savo noru... Maciau kaip sunku moteriskem po jo, vaiko normaliai nesiot negali, is lovos nepasikelia (aisku,ne visom taip)... ir siaip man net silpna pasidaro vien nuo minties apie bent kokia operacija :) As jau kaip nors pati...
    31. Audra Roz // Lapkričio 20, 2011 // 20:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Deimante-pati sakei kekvienas skausma pernesa savaip,tu nusikeiki,o pvz as esu lb nekantri,ne tik apie gimdymo skausmus sneku,bet apie visus skausmus:)tiek apie melyne ant kojos:)tad tavo toks pasakymas kad geriau cezari daro negu rekia kaip skerdziamos,nu atsiprasau!!!!tikrai netikiu kad gulejai ir nusikeikei kai saremiai uzejo:D visi zinom ta skausma (kas gimde naturaliai),ir tikrai netylejom,as asmeniskai kiek pamenu rekiau:)bet skausmas pamirstamas,vos pamacius angeliuka...siaip gimdyt norejau naturaliai,issikanlinus36val cezaris padarytas vis tik buvo,ir tikrai nesijauciau pilnaverte tokia,nes nepajutau vaiko pirmo verkimo:(((nou bet gal kada ir naturaliai iseis dar tureti:)o del cezario as irgi uz pasirinkimo laisve,nemazai mamyciu yra tureje pirma lb sunku gimdyma,todrl antro biji,bet vaikelio nori,tai kodel gi ne....:)va kokia mano nuomone ir pastebejimas apie Deimantes komentara:)
    32. Kristina T // Lapkričio 20, 2011 // 20:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • NATURALUS!!!KOKIA MOTINA NEGALI ATKENTETI DEL VAIKO GIMDYMO!CEZARIS YRA NESWEIKA NEI MOTINAI NEI KUDYKIUI!ISLEPINTOS TOS,KURIOS RENKASI CEZARI TIK DELTO KAD NESKAUDETU,TAI KVAILA!!! MANO GYVENIMO PATI MALONIAUSIA AKIMIRKA YRA KAI AS JI PATI GIMDZIAU,KAI GALEJAU PALIESTI JO GALVYTE ,IR PO TO PADETI JI ANT SAVO KRUTINES :)TIK NATURALIAI:)
    33. Gerda // Lapkričio 20, 2011 // 20:18
    4
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • labai norejau cezario, bet daktarai sake jei nebus butinybes turesiu gimdyti pati (londone). Aciu daktarams kad leido patirti pati nuostabiausia jausma pasaulyje - gimdyti naturaliai!!! cia aisku kiekvienos moters pasirinkimas, taciau daugiau pasiskaiciusi suzinojau jog cezaris nera pati geriausia iseitis tiek motinai, o tuo labiau kudikiui!
    34. Jolanta // Lapkričio 20, 2011 // 20:18
    2
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as taipat tik uz naturalu gimdyma!tai nuostabu kai pati pagimdai ir manau tokia jau musu dalia atkentet tuos skausmus,kad ir kaip ten bebutu.Jei jau taip byjot gimdimo tai kam tada pastojot? Nesamone didziausia be jokios rimtos priezastes darytis cezari.
    35. Dzestina // Lapkričio 20, 2011 // 20:18
    7
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Ir siaip mano pazystama 4 vaikus turi,visi buvo pasirinkti cezariai...vaikai tikrai nemazi,angles jau senai darosi juos pasirinktinai.<br />p.s.nueikit pas gydytoja ir paklauskit kodel po 4 cezariu moteris gali buti issterilizuota,o po 4 gimdymu ne...
    36. Ieva M // Lapkričio 20, 2011 // 20:19
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sveikos esamos ir busimos mamytes!!pries 2 men pagimdziau nuostabia dukryte,gimdziau St.Marry,s ligonineje,Paddingtone..visada buvau uz naturalu gimdyma,ir jo labai laukiau,kaip pamisus laukiau,kada ateis tas momentas,kai stumsiu ir isgirsiu pirmaji verksma!!!deja,teko daryti cezari,po 18val kankinimosi su skatinamaisiais ir epidura....:((tai galiu pasakyt tiek-ne velnio nieko gero tas cezaris,dar ziurint kaip ir epidura padaro,man dare 1val laiko,nes mazi tarpai tarp slanksteliu,po cezario pilvo apatineje dalyje susidare didziule hematoma,iseiti i lauka be kitu pagalbos su vezimeliu,jokiu sansu pirma menesi,o pilnas sugijimas,PILNAS SUGIJIMAS trunka iki 6 menesiu,tai nemanau,kad cia tas cezaris jau toks nekaltas...ir manau,kad gydytojai mato,koks gimdymas butu tinkamas busimai maytei,jei pvz vaikas labai didelis,tai kas gi leis gimdyt ir kankintis,o visa kita galima istverti......tikrai galima...jei kita gimdyma leis gimdyti naturaliai-gimdysiu tik naturaliai...:)<br />2 hours ago · Like · 1
    37. Renata // Lapkričio 20, 2011 // 20:19
    2
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As pirma turejau cezari.greit pagijau,ir vaika ant ranku laikiau.dabar jau antras nestumas-ir Nøriu cezario.ir nematau cia jokio apsileidimo.o vaikas bet kaip gimes,jei jis laukiamas-yra mylimas ir dievinamas.
    38. saule // Lapkričio 20, 2011 // 20:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As irgi uz pasirinkimo laisve. Ypac tas liecia UK...<br />Sakot kad tik uz naturalu gimdyma? O kiek tam vargsui lialiukui reikia iskesti kad praeiti siaurais mamos kanalais... JUk maziuku galvytes turi susispausti... Kazkada teko skaityti straipsni, kur buvo rasoma, kad vaikas kencia milzinskus gimdymo skausmus ir labai blogai reaguoja i mamos skausma. Juk vaikiukas jau mus myli be proto dar pilvukyje ir jaucia visas musu emocijas. Skauda mums, skauda ir vaikiukui.<br />Mokslininkai jau seniai irode, kad vaikai, kurie neturejo gimdymo traumu (ilgas gimdymas, ilgas stumimas, reples, pompos ir tt...) turi mazesniu psichologiniu problemu...<br />As irgi uz pasirinkimo laisve, nors abu vaikus gimdziau naturaliai, be jokiu epiduru ir tt... Taciau mes visos esame skirtingos. Nei viena mama nesirinks Cezario vien del to, kad rinktis... Mes zinom savo kuna, jauciam savo galimybes, taip kad as tik sveikinu sita zingsni! :)
    39. Jovita Š // Lapkričio 20, 2011 // 20:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • dabar toks jausmas paskaicius priestaraujanciu komentarus kad pasirinkimo laisve yra labai blogai... kazkada ir pries nuskausminamuosius visi labai priesinosi o dabar yra pasirinkimo laisve visos dziaugiasi. Kaip gimdysit cia jau jusu pasirinkimas, ne visos vienodos esam. taip kad as uz :)
    40. SSss // Lapkričio 20, 2011 // 20:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Gaila kad ten nepamineta jog tai tik gaires (guidelines) ir kiekviena ligonine dar turi savo protokolus, kurie tai pat itakoja medicinine praktika. Taip pat nepamineta, kad moteris norinti pasirinkti mineta operacija tures pirma konsultuotis su gydytojais. Taigi nebus taip paprasta gauti Cezario pjuvi kaip kad yra manoma ;)
    41. Saule // Lapkričio 20, 2011 // 20:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As uz naturaliu gymdyma. Dvi mergaites pagimdziau pati be jokiu nuskaisminamu tik su dujomis:DD, ir likau su ta pacia nuomone... labai patiko ankstesnis pasisakymas: TO POSH TO PUSH.....
    42. Julia // Lapkričio 22, 2011 // 11:43
    3
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ikelta i faceboka paskaiciau, nustebau, kaip kitos smerkiat cezari, lyg tokios butumet neapsisvietusios.istiesu pati turejau cezari pries 4 menesius, istiesu gimdant jauciat tik tada skausma, bet kaip jum prapjaus pilva 18 cm ir kaip pirma menesi negalesit net susijuokti, net atsikoseti, kaip skauda pjautus pilvo raumensi tai pajusit, kitas dalykas as pati pasirinkau ir buvo daktaro rekomendacija cezaris, ir antra jai vaikiuka kada lauksiuosi tik per cezari atkleiaus i si pasauli, nes del mano pacios sveikatos ir del pacios pasirinkimo, bet pagal komentatrus pasiulyciau apsibendrauti kas turejo cezari, nes koks skausmas, kaip negali laikyti vaikiuko menesi laiko, nes skauda ir pagal svori negalima.kas nusisnekejot, kad greiciau svori numeta, is kur jus traukiat tokias nesamones, matau , kad jum istiesu kaikuriom reikia pasieskoti net google info.nes pagal komentarus esam kaip pirmos klases mokines.likau be zodziu pagal jusu komentarus
    43. indre // Lapkričio 22, 2011 // 14:25
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • turejau planuota cezari pries 2 metus, del med priezasciu. Esu labai patenkinta, leliuka jau nesiojau po 2 dienu, skausmas buvo, bet tikrai nemanau, kad didesnis nei plysus ir susiuvus tarpviete. Nesuprantu kodel tiek daug priestaraujanciu uz galimybe gauti planuota cezari! Nemaisykite planuoto cezario ir skubos tvarka daromo cezario, tai du skirtingi dalykai! O zinot, kodel tiek daug cezariu skubos tvarka ir komplikaciju, todel kad cia nieks nesigilina, nera pakankamai daug demesio moters sveikatai ir visoms liepia gimdyt pacioms, nesvarbu, ar vaikas 5kg ir moteris prasikankins velniai zino kiek laiko ir po to gal suskubs daryt cezari. Taip kad labai gerai, kad yra galimybe gauti planuota cezari, jei tai saugiau. o svarbiausia kad vaikas ir mama butu sveiki.
    44. egle // Lapkričio 23, 2011 // 20:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • "mes tam ir sutvertos ,kad gimdydamos kestume tuos skausmus.."- nu ir sekmes! O kada nors pagalvojok, kiek tie "posh" cezariai isgelbejo gyvybiu, vaikuciu ir net paciu gimdytoju?? Dah!!! Naturaliai gimdant, naturaliai daugiau ir mirsta kudikiu! tai FAKTAS!Paskaicius komentarus tikrai atrodo kad puse is jusu dziunglese gyvena ir laukia medalio uz naturalu gimdyma. Pati gimdziau ir PATIKEKIT skaudejo netik "kai gimdziau", skaudejo dar gera pora menesiu.Cezaris gal net greiciau sugyja. Bet ne tai svarbiausia. Svarbiausia saugumas ir maziau streso tiek mamai tiek vaikuciui. Taip kad nera cia jokio "too POSH to push", yra tik pasirinkimas i saugesni gimdyma ( btw pasirinkimas nera blogai).....neaa, nu kaip man gaila tu Gerdu ir Dzestinu....peace! :-)
    45. Jurga // Lapkričio 27, 2011 // 23:19
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Aisku malonu kaip pati pagimdai,gali didziuotis savimi:)Bet Mano gimdymas uztruko pusantros Paros,vandenys senai nutekeje.galvojau isprotesiu,tada padare cezario pjuvi.Po tu skausmu ir praejo NORAD gimdyti,sunui 8metai,bet vis nesiryztu.Gerai toms kurios kaip kaciukus gimdo:)reiketu dabar gimdyt,tai turbut cezari rinkciasi.
    46. Ieva // Lapkričio 28, 2011 // 04:45
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Miek buna moteru ir isproteja per gimdyma.Tai ka cia kalbat kad turim ta skausma kest,CIA yra kekvienos moters reikalas rinktis.Reikia tik dziaugtis kad gali rinktis.miek moteru seniau yra mirusiu per gimdymus:( 21 amzius vis del to.
    47. Nora // Lapkričio 28, 2011 // 04:55
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sakai moterys sutvertos pagimdyti naturaliai, t.y. "atkesti" gimdymo skausmus? turi buti pasirinkimo laisve, naturalumas ar too posh to push cia neo prie ko. jei jau esat uz naturaluma ir "kaip gamta sutvere", tai gal tada eat ir pries dirbtini apvaisinima (IVF)? juk irgi taip gamta sutvere. t.y. butent tai moteriai netureti vaiku. jei atsakymas, kad neesate pries tada esat paprasciausios hipokrites.
    48. Agne to Ieva Ievukas // Lapkričio 28, 2011 // 15:51
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • cezaris reikalingas tik kritiniu atveju. Esu studijavusi naturalu gimdyma, daug bendravusi su namie gimdziusiomis mamomis, pribuvejomis.<br />Pagalvokit ne tik apie save:) Tai didziule trauma kudikiui, nes jis gimsta staiga, nepasiruoses i baisia sviesa ir salti, pas mamule buvo geriau:))) Gime cezariu vaikai visa gyvenima elgiasi gal ekstremaliai, <br />iesko astriu pojuciu, eina lyg asmenimis.<br />Kai gimdysit uzmirskit save, jus sutikote duoti nauja gyvybe, sutikote ja isnesioti, leiskit jai gimti. Taip mastant ir komplikaciju bus maziau.<br />Grazios laimingos motinystes:)
    49. mama // Lapkričio 29, 2011 // 23:48
    6
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Man begalo patiko Jurgos(45) pasisakymas! Respect!:) skaitant komentarus tiesiog negalejau nesijuokti, rimtai toks jausmas, kad jus vis dar akmens amziuj gyvenat:D gimdziau Cezariu, nes naturaliai vaikutis nenorejo ateiti, na bet ir aciu dievui, prasikankinau apie 30val. vien su saremiais, neisivaizduoju saves kankinantis dar ilgiau, nors aisku as mazai buciau ka ir jautusi, nes rinkausi epidurini. As tik uz kuo maziau skausmo! Kodel mes turim kenteti, o tai, kad mes isnesiojam vaikeli 9is menesius jau nera lengva kai pagalvoji. Vaikas bet kokiu atveju patiria stresa, islys jis per ten ar bus istrauktas i dienos sviesa operacijos metu, verks jis bet kokiu atveju ir bus tau ant krutines padetas:) o pjuvis uzgijo per menesi laiko, vaikeli galejau nesiot jau po poros dienu, dziaugiuosi, kad antra karta gimdant galesiu jau pasirinkti ir tai bus Cezaris. Nenoriu pacio graziausio momento, kaip vaikelio gimimas sugadinti klaikiais prisiminimais, drauge gimde naturaliai, klausiau koks jausmas-"lyg mirtum". Nea, aciu... Sekmes "medaliu kolekcionierems"! Ir beje, pasirinkimas yra kiekvienos moters ir neteisiu nei vienos, nes bet kokiu atveju mama atiduoda visa savo meile vaikui, neziurint i tai kokiu budu ji gimdo. Tai patvirtina ir pasirinkimas sukurti vaikeli...
    50. Kristina // Lapkričio 30, 2011 // 14:35
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • beje myletis galejau jau ir po savaites...:-)
    51. Kristina // Lapkričio 30, 2011 // 14:50
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Beje,kaip tik nesenai skaiciau didziuli straipsini, kad mokslininkai nustate, kad vaikelis patiria daug daugiau skausmo ir streso gimdamas naturaliai. Ne tik mamai skauda visa ta laika, vaikelis taip pat patiria dideli skausma lysdamas per siaura kanala. Taip kad gime cezario budu vaikai nepatiria skausmo, o streso gauna nepalyginamai maziau, pasidomekite mama daugiau apie tai.
    52. Egle // Gruodžio 1, 2011 // 09:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Na, naturalistes lai gimdo naturaliai, o mamos, kurios paniskai bijo lai pacios pasirenka. Nereikia nieko smerkti. Joks cia ispuikimas bijoti gimdymo skausmo. Uz pasirinkima aciu feministems!:)))
    53. viki // Balandžio 18, 2012 // 11:48
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as uz cezario pjuvi,man nepatiko shitos akuseres tekstas,moteri gamta paskire gimdyti' o mes ka akmens amziuij gyvenam kad krumuose vaikus gimdyt ir savo makstis pjaut,atbulai cezario pjuvis yra neskausminga procedura.pliusai tie kad maksties nereikia kirpti,seksualinis gyvenimas su vyru liks tobulas lyg nieko niekur,nemazai vyru skundziasi jog makstis yra praplatejusi ir jiems nepatinka myletis tenka ripazinti tik moteris nusisneka jog jiems tai yra pakenciama,vyrai is prigimties sexo nori labiau uz mus,ir jiems kibirai nepatinka,dar pliusai kad nereikia vaiksciuot i uzsiemimus ir specalius pratimus kur sutraukiami maksties sieneles raumenys,kam to reikia? kam kesti saremius kelias valandas,kam kesti gimdyma,juk niekas nesake jog jis isvis nepavojingas,paprasciausiai anksciau to nebuvo,ir visi gimde naturaliai,bet dabar ne sovietu laikai ir noreciau ta pridurti SIAI AKUSEREI UZ KOMENTARA jog ji sovietu nuskriausta mergaite,tokias akuseres pakest negaliu,as uz cezarip pjuvi,nes siuo metu liaukiuosi ir pasirinkau tik cezario pjuvi,nes as nenoriu po gimdymo kentet skausmus,kurie yra tipo gamtiski,tai tas pats jeigu sakytume "anksciau per menesines tekdavo kentet skausmus o dabar yra nuskausminamieji" taigi nesakys gines jog kentekit ir dabar gerkit citrinu sultys ir praeis nenaudodit always o tik vatas kaip ir sovietu laikais,KVAILA TFU TFU tokias daktareles labai greitai nuzemina nepatenkintu klienciu gimdyviu sarasiukas,siais laikais yra medicina o tai reiskia jog ji pazengusi,ir nereikia cia kasiot naturalus gimdymas ,norit gimdykit,tada galit ir tamponu nenaudot,nes jei nenaturalus,cia gamtos desnis kad tarp koju kraujas sruventu,tai ponios nenusisnekekit,jeigu jums patinka komplikacijos tai prasom,bet yra moteru kurioms patinka greitas ir neskausmingas gimdimas, pastovus geras sexas ir svarbiausia be komplikaciju. Ir nesmerkit tu kurios uz jus pasirenka lengvesni kelia,tai yra shuda ant kelio praeina o ne atsistoja"
    54. dowile // Liepos 12, 2012 // 11:41
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Cezaris ar naturalus gimdymas, cia manau kaip jau kiekvienai iseina. As savo pirmaji gimdziau 24val, su 5 laselinem skatinamuju, kurie veike tik kaip dar siaubingesnio skausmo sukelejai. Pasigimdziau su penkta pamaina, vaikas gime su infekcija, 40 temperatura, vien del to,kad vaikas visas 24 val isbuvo be vandenu, gavo streso tiek jis, tiek as. Plysau, nors vaikas nebuvo labai didelis, normalus 3190g. Atsidarymo nebuvo, draske mane ten tos akuseres, o cezario nedare, nes nebuvo laisvos vietos. Po gimdymo nutirpo koja visiskai, negalejau vaikscioti 2 dienas, daktarai nesuprato kas buvo. Skausmus jutau didelius ir po gimdymo, buvo sunku atsigaut. Draugei gimdymo metu, daktarai sulauze vaiko kojyte. Bet juk jus tik uz naturalu gimdyma... MOTERYS, NESIKANKINKIT!!! VYRAI AUKSO MEDALIU NENUPIRKS IR NEPAGERBS UZ KANKINIMASI. Su antru vaikuciu dariausi cezario pjuvi, maitinu jau astuntas menuo, su pirmu maitinau tik 3. Atsigavau greitai, skaudejo tik pilva ilga laika, bet istveriau lengviau, negu po naturalaus gimdymo, neplysau. Svarbiausia NESIKANKINAU. Infekciju negavau. Vaikutis sveikas. Depresijos nebuvo. Taip kad jums moterys rinktis. Tik nesikankinkit prasau.
    55. Laura S // Gruodžio 16, 2012 // 16:29
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Sveiki, pagimdziau du vaikus pati trecia dare cezario pjuvi. Nesuprantu kodel taip gal aplinka kita klimatas kitoks gyvenu anglijoje. Ir biski baisoka dabar jeigu noreciau dar vieno vaikelio kaip butu ar vel pjautu ar galeciau pati gimdyti. Ka galite patarti merginos? Aciu
    56. Rubi // Sausio 31, 2014 // 10:48
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • "as taipat tik uz naturalu gimdyma!tai nuostabu kai pati pagimdai ir manau tokia jau musu dalia atkentet tuos skausmus,kad ir kaip ten bebutu.Jei jau taip byjot gimdimo tai kam tada pastojot? Nesamone didziausia..."Grizk i akmens amziu gal jau. O tu, kai tau danti skauda, pagalvoji, kam valgei saldainius?Moralizuotoja
    57. lope // Kovo 6, 2014 // 09:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as uz cezario pjuvi,man nepatiko shitos akuseres tekstas,moteri gamta paskire gimdyti' o mes ka akmens amziuij gyvenam kad krumuose vaikus gimdyt ir savo makstis pjaut,atbulai cezario pjuvis yra neskausminga procedura.pliusai tie kad maksties nereikia kirpti,seksualinis gyvenimas su vyru liks tobulas lyg nieko niekur,nemazai vyru skundziasi jog makstis yra praplatejusi ir jiems nepatinka myletis tenka ripazinti tik moteris nusisneka jog jiems tai yra pakenciama,vyrai is prigimties sexo nori labiau uz mus,ir jiems kibirai nepatinka,dar pliusai kad nereikia vaiksciuot i uzsiemimus ir specalius pratimus kur sutraukiami maksties sieneles raumenys,kam to reikia? kam kesti saremius kelias valandas,kam kesti gimdyma,juk niekas nesake jog jis isvis nepavojingas,paprasciausiai anksciau to nebuvo,ir visi gimde naturaliai,bet dabar ne sovietu laikai ir noreciau ta pridurti SIAI AKUSEREI UZ KOMENTARA jog ji sovietu nuskriausta mergaite,tokias akuseres pakest negaliu,as uz cezarip pjuvi,nes siuo metu liaukiuosi ir pasirinkau tik cezario pjuvi,nes as nenoriu po gimdymo kentet skausmus,kurie yra tipo gamtiski,tai tas pats jeigu sakytume "anksciau per menesines tekdavo kentet skausmus o dabar yra nuskausminamieji" taigi nesakys gines jog kentekit ir dabar gerkit citrinu sultys ir praeis nenaudodit always o tik vatas kaip ir sovietu laikais,KVAILA TFU TFU tokias daktareles labai greitai nuzemina nepatenkintu klienciu gimdyviu sarasiukas,siais laikais yra medicina o tai reiskia jog ji pazengusi,ir nereikia cia kasiot naturalus gimdymas ,norit gimdykit,tada galit ir tamponu nenaudot,nes jei nenaturalus,cia gamtos desnis kad tarp koju kraujas sruventu,tai ponios nenusisnekekit,jeigu jums patinka komplikacijos tai prasom,bet yra moteru kurioms patinka greitas ir neskausmingas gimdimas, pastovus geras sexas ir svarbiausia be komplikaciju. Ir nesmerkit tu kurios uz jus pasirenka lengvesni kelia,tai yra shuda ant kelio praeina o ne atsistoja"
    1. dowile // Liepos 12, 2012 // 11:41
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Cezaris ar naturalus gimdymas, cia manau kaip jau kiekvienai iseina. As savo pirmaji gimdziau 24val, su 5 laselinem skatinamuju, kurie veike tik kaip dar siaubingesnio skausmo sukelejai. Pasigimdziau su penkta pamaina, vaikas gime su infekcija, 40 temperatura, vien del to,kad vaikas visas 24 val isbuvo be vandenu, gavo streso tiek jis, tiek as. Plysau, nors vaikas nebuvo labai didelis, normalus 3190g. Atsidarymo nebuvo, draske mane ten tos akuseres, o cezario nedare, nes nebuvo laisvos vietos. Po gimdymo nutirpo koja visiskai, negalejau vaikscioti 2 dienas, daktarai nesuprato kas buvo. Skausmus jutau didelius ir po gimdymo, buvo sunku atsigaut. Draugei gimdymo metu, daktarai sulauze vaiko kojyte. Bet juk jus tik uz naturalu gimdyma... MOTERYS, NESIKANKINKIT!!! VYRAI AUKSO MEDALIU NENUPIRKS IR NEPAGERBS UZ KANKINIMASI. Su antru vaikuciu dariausi cezario pjuvi, maitinu jau astuntas menuo, su pirmu maitinau tik 3. Atsigavau greitai, skaudejo tik pilva ilga laika, bet istveriau lengviau, negu po naturalaus gimdymo, neplysau. Svarbiausia NESIKANKINAU. Infekciju negavau. Vaikutis sveikas. Depresijos nebuvo. Taip kad jums moterys rinktis. Tik nesikankinkit prasau.
    2. Laura S // Gruodžio 16, 2012 // 16:29
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Aisku malonu kaip pati pagimdai,gali didziuotis savimi:)Bet Mano gimdymas uztruko pusantros Paros,vandenys senai nutekeje.galvojau isprotesiu,tada padare cezario pjuvi.Po tu skausmu ir praejo NORAD gimdyti,sunui 8metai,bet vis nesiryztu.Gerai toms kurios kaip kaciukus gimdo:)reiketu dabar gimdyt,tai turbut cezari rinkciasi.
    3. Ieva // Lapkričio 28, 2011 // 04:45
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Beje,kaip tik nesenai skaiciau didziuli straipsini, kad mokslininkai nustate, kad vaikelis patiria daug daugiau skausmo ir streso gimdamas naturaliai. Ne tik mamai skauda visa ta laika, vaikelis taip pat patiria dideli skausma lysdamas per siaura kanala. Taip kad gime cezario budu vaikai nepatiria skausmo, o streso gauna nepalyginamai maziau, pasidomekite mama daugiau apie tai.
    4. Egle // Gruodžio 1, 2011 // 09:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Man begalo patiko Jurgos(45) pasisakymas! Respect!:) skaitant komentarus tiesiog negalejau nesijuokti, rimtai toks jausmas, kad jus vis dar akmens amziuj gyvenat:D gimdziau Cezariu, nes naturaliai vaikutis nenorejo ateiti, na bet ir aciu dievui, prasikankinau apie 30val. vien su saremiais, neisivaizduoju saves kankinantis dar ilgiau, nors aisku as mazai buciau ka ir jautusi, nes rinkausi epidurini. As tik uz kuo maziau skausmo! Kodel mes turim kenteti, o tai, kad mes isnesiojam vaikeli 9is menesius jau nera lengva kai pagalvoji. Vaikas bet kokiu atveju patiria stresa, islys jis per ten ar bus istrauktas i dienos sviesa operacijos metu, verks jis bet kokiu atveju ir bus tau ant krutines padetas:) o pjuvis uzgijo per menesi laiko, vaikeli galejau nesiot jau po poros dienu, dziaugiuosi, kad antra karta gimdant galesiu jau pasirinkti ir tai bus Cezaris. Nenoriu pacio graziausio momento, kaip vaikelio gimimas sugadinti klaikiais prisiminimais, drauge gimde naturaliai, klausiau koks jausmas-"lyg mirtum". Nea, aciu... Sekmes "medaliu kolekcionierems"! Ir beje, pasirinkimas yra kiekvienos moters ir neteisiu nei vienos, nes bet kokiu atveju mama atiduoda visa savo meile vaikui, neziurint i tai kokiu budu ji gimdo. Tai patvirtina ir pasirinkimas sukurti vaikeli...
    5. Kristina // Lapkričio 30, 2011 // 14:35
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Miek buna moteru ir isproteja per gimdyma.Tai ka cia kalbat kad turim ta skausma kest,CIA yra kekvienos moters reikalas rinktis.Reikia tik dziaugtis kad gali rinktis.miek moteru seniau yra mirusiu per gimdymus:( 21 amzius vis del to.
    6. Nora // Lapkričio 28, 2011 // 04:55
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Na, naturalistes lai gimdo naturaliai, o mamos, kurios paniskai bijo lai pacios pasirenka. Nereikia nieko smerkti. Joks cia ispuikimas bijoti gimdymo skausmo. Uz pasirinkima aciu feministems!:)))
    7. viki // Balandžio 18, 2012 // 11:48
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • "mes tam ir sutvertos ,kad gimdydamos kestume tuos skausmus.."- nu ir sekmes! O kada nors pagalvojok, kiek tie "posh" cezariai isgelbejo gyvybiu, vaikuciu ir net paciu gimdytoju?? Dah!!! Naturaliai gimdant, naturaliai daugiau ir mirsta kudikiu! tai FAKTAS!Paskaicius komentarus tikrai atrodo kad puse is jusu dziunglese gyvena ir laukia medalio uz naturalu gimdyma. Pati gimdziau ir PATIKEKIT skaudejo netik "kai gimdziau", skaudejo dar gera pora menesiu.Cezaris gal net greiciau sugyja. Bet ne tai svarbiausia. Svarbiausia saugumas ir maziau streso tiek mamai tiek vaikuciui. Taip kad nera cia jokio "too POSH to push", yra tik pasirinkimas i saugesni gimdyma ( btw pasirinkimas nera blogai).....neaa, nu kaip man gaila tu Gerdu ir Dzestinu....peace! :-)
    8. Jurga // Lapkričio 27, 2011 // 23:19
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • dabar toks jausmas paskaicius priestaraujanciu komentarus kad pasirinkimo laisve yra labai blogai... kazkada ir pries nuskausminamuosius visi labai priesinosi o dabar yra pasirinkimo laisve visos dziaugiasi. Kaip gimdysit cia jau jusu pasirinkimas, ne visos vienodos esam. taip kad as uz :)
    9. SSss // Lapkričio 20, 2011 // 20:21
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As pirma turejau cezari.greit pagijau,ir vaika ant ranku laikiau.dabar jau antras nestumas-ir Nøriu cezario.ir nematau cia jokio apsileidimo.o vaikas bet kaip gimes,jei jis laukiamas-yra mylimas ir dievinamas.
    10. saule // Lapkričio 20, 2011 // 20:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • turejau planuota cezari pries 2 metus, del med priezasciu. Esu labai patenkinta, leliuka jau nesiojau po 2 dienu, skausmas buvo, bet tikrai nemanau, kad didesnis nei plysus ir susiuvus tarpviete. Nesuprantu kodel tiek daug priestaraujanciu uz galimybe gauti planuota cezari! Nemaisykite planuoto cezario ir skubos tvarka daromo cezario, tai du skirtingi dalykai! O zinot, kodel tiek daug cezariu skubos tvarka ir komplikaciju, todel kad cia nieks nesigilina, nera pakankamai daug demesio moters sveikatai ir visoms liepia gimdyt pacioms, nesvarbu, ar vaikas 5kg ir moteris prasikankins velniai zino kiek laiko ir po to gal suskubs daryt cezari. Taip kad labai gerai, kad yra galimybe gauti planuota cezari, jei tai saugiau. o svarbiausia kad vaikas ir mama butu sveiki.
    11. egle // Lapkričio 23, 2011 // 20:04
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As irgi uz pasirinkimo laisve. Ypac tas liecia UK...<br />Sakot kad tik uz naturalu gimdyma? O kiek tam vargsui lialiukui reikia iskesti kad praeiti siaurais mamos kanalais... JUk maziuku galvytes turi susispausti... Kazkada teko skaityti straipsni, kur buvo rasoma, kad vaikas kencia milzinskus gimdymo skausmus ir labai blogai reaguoja i mamos skausma. Juk vaikiukas jau mus myli be proto dar pilvukyje ir jaucia visas musu emocijas. Skauda mums, skauda ir vaikiukui.<br />Mokslininkai jau seniai irode, kad vaikai, kurie neturejo gimdymo traumu (ilgas gimdymas, ilgas stumimas, reples, pompos ir tt...) turi mazesniu psichologiniu problemu...<br />As irgi uz pasirinkimo laisve, nors abu vaikus gimdziau naturaliai, be jokiu epiduru ir tt... Taciau mes visos esame skirtingos. Nei viena mama nesirinks Cezario vien del to, kad rinktis... Mes zinom savo kuna, jauciam savo galimybes, taip kad as tik sveikinu sita zingsni! :)
    12. Jovita Š // Lapkričio 20, 2011 // 20:20
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • gerai kai reikejo kazkam pakentet tik keleta valandu, as asmeniskai kentejau 3 paras gimdyma... gal cia man toks baisus prisiminimas likes iki siol
    13. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:14
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • ir kai vaika isnese visa melyna, nebekvepuojanti, o pati kalbi jau su antru pasauliu, gal geriau as cezari rinkciaus
    14. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:14
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • gimdziau du kartus, pagimdziau naturaliai, bet su labai didelem komplikacijom ir kankynem.... Abu sunus buvo priduse, o pati patyriau isterija kad neisgyvens, siuo metu jau menuo kaip ligoninej su kudikiu, patyriau pogimdivyne depresija.... Dar teks ilgokai pabuti.... Bet jei buciau galejus rinktis, buciau rinkus cezari. bet jei gimdymai butu buve be komplikaciju tai dziugu naturaliai gimdyti !!
    15. simoa tracey // Lapkričio 20, 2011 // 20:13
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as du pagimdziau naturaliai ir epiduriniu nereikejo,manau viskas priklauso nuo kaip nusiteiksi,ir kaip moteris skausma iskencia,as geriau kai skauda nusikeiksiu,o kitos rekia kai skerdziamos,tai tik tegu ir darosi cezarius kitu gimdanciu negasdintu ir nenervuotu su savo zviegimais.
    16. Deimante // Lapkričio 20, 2011 // 20:10
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • cezaris reikalingas tik kritiniu atveju. Esu studijavusi naturalu gimdyma, daug bendravusi su namie gimdziusiomis mamomis, pribuvejomis.<br />Pagalvokit ne tik apie save:) Tai didziule trauma kudikiui, nes jis gimsta staiga, nepasiruoses i baisia sviesa ir salti, pas mamule buvo geriau:))) Gime cezariu vaikai visa gyvenima elgiasi gal ekstremaliai, <br />iesko astriu pojuciu, eina lyg asmenimis.<br />Kai gimdysit uzmirskit save, jus sutikote duoti nauja gyvybe, sutikote ja isnesioti, leiskit jai gimti. Taip mastant ir komplikaciju bus maziau.<br />Grazios laimingos motinystes:)
    17. mama // Lapkričio 29, 2011 // 23:48
    6
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • o as esu uz tai, kam kankintis, jei gali nesikankinti :) medaliu niekas nedalina didvyres irgi niekas nelaiko, nesamone tokius skausmus kenteti
    18. Rasa Rasiux // Lapkričio 20, 2011 // 20:06
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • "as taipat tik uz naturalu gimdyma!tai nuostabu kai pati pagimdai ir manau tokia jau musu dalia atkentet tuos skausmus,kad ir kaip ten bebutu.Jei jau taip byjot gimdimo tai kam tada pastojot? Nesamone didziausia..."Grizk i akmens amziu gal jau. O tu, kai tau danti skauda, pagalvoji, kam valgei saldainius?Moralizuotoja
    19. lope // Kovo 6, 2014 // 09:17
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • beje myletis galejau jau ir po savaites...:-)
    20. Kristina // Lapkričio 30, 2011 // 14:50
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sakai moterys sutvertos pagimdyti naturaliai, t.y. "atkesti" gimdymo skausmus? turi buti pasirinkimo laisve, naturalumas ar too posh to push cia neo prie ko. jei jau esat uz naturaluma ir "kaip gamta sutvere", tai gal tada eat ir pries dirbtini apvaisinima (IVF)? juk irgi taip gamta sutvere. t.y. butent tai moteriai netureti vaiku. jei atsakymas, kad neesate pries tada esat paprasciausios hipokrites.
    21. Agne to Ieva Ievukas // Lapkričio 28, 2011 // 15:51
    0
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as taipat tik uz naturalu gimdyma!tai nuostabu kai pati pagimdai ir manau tokia jau musu dalia atkentet tuos skausmus,kad ir kaip ten bebutu.Jei jau taip byjot gimdimo tai kam tada pastojot? Nesamone didziausia be jokios rimtos priezastes darytis cezari.
    1. Dzestina // Lapkričio 20, 2011 // 20:18
    7
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • cezaris reikalingas tik kritiniu atveju. Esu studijavusi naturalu gimdyma, daug bendravusi su namie gimdziusiomis mamomis, pribuvejomis.<br />Pagalvokit ne tik apie save:) Tai didziule trauma kudikiui, nes jis gimsta staiga, nepasiruoses i baisia sviesa ir salti, pas mamule buvo geriau:))) Gime cezariu vaikai visa gyvenima elgiasi gal ekstremaliai, <br />iesko astriu pojuciu, eina lyg asmenimis.<br />Kai gimdysit uzmirskit save, jus sutikote duoti nauja gyvybe, sutikote ja isnesioti, leiskit jai gimti. Taip mastant ir komplikaciju bus maziau.<br />Grazios laimingos motinystes:)
    2. mama // Lapkričio 29, 2011 // 23:48
    6
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • NATURALUS!!!KOKIA MOTINA NEGALI ATKENTETI DEL VAIKO GIMDYMO!CEZARIS YRA NESWEIKA NEI MOTINAI NEI KUDYKIUI!ISLEPINTOS TOS,KURIOS RENKASI CEZARI TIK DELTO KAD NESKAUDETU,TAI KVAILA!!! MANO GYVENIMO PATI MALONIAUSIA AKIMIRKA YRA KAI AS JI PATI GIMDZIAU,KAI GALEJAU PALIESTI JO GALVYTE ,IR PO TO PADETI JI ANT SAVO KRUTINES :)TIK NATURALIAI:)
    3. Gerda // Lapkričio 20, 2011 // 20:18
    4
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • As uz naturaliu gymdyma. Dvi mergaites pagimdziau pati be jokiu nuskaisminamu tik su dujomis:DD, ir likau su ta pacia nuomone... labai patiko ankstesnis pasisakymas: TO POSH TO PUSH.....
    4. Julia // Lapkričio 22, 2011 // 11:43
    3
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • sveikos esamos ir busimos mamytes!!pries 2 men pagimdziau nuostabia dukryte,gimdziau St.Marry,s ligonineje,Paddingtone..visada buvau uz naturalu gimdyma,ir jo labai laukiau,kaip pamisus laukiau,kada ateis tas momentas,kai stumsiu ir isgirsiu pirmaji verksma!!!deja,teko daryti cezari,po 18val kankinimosi su skatinamaisiais ir epidura....:((tai galiu pasakyt tiek-ne velnio nieko gero tas cezaris,dar ziurint kaip ir epidura padaro,man dare 1val laiko,nes mazi tarpai tarp slanksteliu,po cezario pilvo apatineje dalyje susidare didziule hematoma,iseiti i lauka be kitu pagalbos su vezimeliu,jokiu sansu pirma menesi,o pilnas sugijimas,PILNAS SUGIJIMAS trunka iki 6 menesiu,tai nemanau,kad cia tas cezaris jau toks nekaltas...ir manau,kad gydytojai mato,koks gimdymas butu tinkamas busimai maytei,jei pvz vaikas labai didelis,tai kas gi leis gimdyt ir kankintis,o visa kita galima istverti......tikrai galima...jei kita gimdyma leis gimdyti naturaliai-gimdysiu tik naturaliai...:)<br />2 hours ago · Like · 1
    5. Renata // Lapkričio 20, 2011 // 20:19
    2
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • labai norejau cezario, bet daktarai sake jei nebus butinybes turesiu gimdyti pati (londone). Aciu daktarams kad leido patirti pati nuostabiausia jausma pasaulyje - gimdyti naturaliai!!! cia aisku kiekvienos moters pasirinkimas, taciau daugiau pasiskaiciusi suzinojau jog cezaris nera pati geriausia iseitis tiek motinai, o tuo labiau kudikiui!
    6. Jolanta // Lapkričio 20, 2011 // 20:18
    2
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Lietuvoj senai tai galima pasirinkti , mano drauge gimde pries 7 metus ir pasirinko cezari
    7. Kristina Z // Lapkričio 20, 2011 // 20:16
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • as gimdziau be nuskausminimu,viskas vyko naturaliai.ir tikrai nekuteno,galvojau plysiu is to skausmo.Bet viskas uzsimirso,tai laikinas dalykas .o jei kada dar noresiu vaikelio tai viskas taip pat bus naturalu.Cezario pjuvis reikalui nesant tai tik ponu ismyslas :D
    8. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:12
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • OJEJ :{{ TIKRAI NEPRITARIU,istveriau pirma istverciau ir kitus
    9. Ieva Ievukas // Lapkričio 20, 2011 // 20:05
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti
  • Aisku malonu kaip pati pagimdai,gali didziuotis savimi:)Bet Mano gimdymas uztruko pusantros Paros,vandenys senai nutekeje.galvojau isprotesiu,tada padare cezario pjuvi.Po tu skausmu ir praejo NORAD gimdyti,sunui 8metai,bet vis nesiryztu.Gerai toms kurios kaip kaciukus gimdo:)reiketu dabar gimdyt,tai turbut cezari rinkciasi.
    10. Ieva // Lapkričio 28, 2011 // 04:45
    1
    Cituoti komentarą Siūlau šalinti

Panašūs straipsniai